poniedziałek, 29 grudnia 2014

Prolog

To jest niesprawiedliwe.

W wieku 11 lat trafiłam do Ravenclaw'u. I przez cały czas mój dom był pomijany na rzecz Gryfonów, pana Wielkiego Pottera, jego przyjaciół. Nawet Ślizgoni i Puchoni byli kimś w szkole. A ja? A mój dom? Plotki o nauce po nocach są naprawdę nieprawdziwe. Mój dom wyróżnia się inteligencją,a nie spędzaniem całych dni przy książkach. Czy gdyby tak było Granger trafiłaby do Gryfiaków?

Nie. Ona ma tylko wiedzę z książek, a nie inteligencję. Nie wolno Wam tego mylić kochani. Nie wolno.

W 7 roku mojej edukacji, gdy wróciliśmy tu na zakończenie szkoły jesteśmy dojrzalsi. Mamy wielkie doświadczenie i każdego z nas bolą wspomnienia. Nie, jako Krukonka nie jestem wyjątkiem.

Tak właściwie to czym ja się różnie od innych? Mam włosy, dosyć długie jak taka Parvati. Mam nogi, ręce jak Neville. Jestem też zadziorna i często niegrzeczna jak Malfoy, jednak mi to jest wybaczane. Plus do listy zalet i wad bycia Krukonem.

Zaciekawiłam Ciebie moją historią?

To słuchaj dalej......


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz